Audyt
strony internetowej, sklepu internetowego

Celem audytu stron i sklepów internetowych jest przeprowadzenie analiz, które mają określić między innymi:
– aktualny poziom optymalizacji strony pod względem standardów pozycjonowania
– jakość słów kluczowych zoptymalizowanych na stronie i korzyści z pozycjonowanych ich

Wnioski wyciągnięte z audytu wskażą państwu kierunki przyszłych prac związanych z pozycjonowaniem.

Planujesz pozycjonowanie strony internetowej.

A może już ją pozycjonujesz? Jeżeli chcesz zweryfikować działania agencji.

Zapisz się

Audyt strony internetowej, sklepu internetowego

Celem audytu stron i sklepów internetowych jest przeprowadzenie analiz, które mają określić między innymi: – aktualny poziom optymalizacji strony pod względem standardów pozycjonowania – jakość słów kluczowych zoptymalizowanych na stronie i korzyści z pozycjonowanych ich Wnioski wyciągnięte z audytu wskażą państwu kierunki przyszłych prac związanych z pozycjonowaniem.

Zastanawiasz się nad rozpoczęciem pozycjonowania strony internetowej.

A może już ją pozycjonujesz? Jeżeli chcesz zweryfikować działania agencji.

Zapisz się

Dla kogo przeznaczony jest audyt strony internetowej ?

Nowo powstałe witryny oraz istniejące od kilku lat i nie pozycjonowane

Dla nowo powstałych stron internetowych oraz tych jeszcze nie pozycjonowanych audyt określi przede wszystkim kierunki i strategie którymi powinien podążać proces pozycjonowania. Najważniejsze składowe audytu dla tych stron to analiza konkurencji i słów kluczowych, te dwa czynniki to wstęp do określenia strategii pozycjonowania.

Witryny istniejące i pozycjonowane od kilku lat

Audyt istniejącej strony internetowej i pozycjonowanej od kilku lat wskazany jest w przypadku gdy widoczny wzrost liczby słów kluczowych nie przekłada się na zwiększenie ruchu na stronie i sprzedaż. Audyt wskazany jest również w przypadku gdy pozycjonowane słowa kluczowe nie zmieniły swojej pozycji od dłuższego czasu bądź zanotowano spadki (licząc w miesiącach).

Co zawiera audyt stron internetowych ?

Audyt stron internetowych podzielony jest na 2 etapy analiz.

  1. Pierwszy etap to analiza ON SITE, na którą składają się między innymi:
    – treści zawarte wewnątrz serwisu,
    – szybkość serwisu,
    – poprawność kodu,
    – wewnętrzne linkowanie,
    – dostosowania do urządzeń mobilnych,
    – słowa kluczowe zoptymalizowane na stronie
  2. Drugim etapem analiz jest tzw. OFF SITE do którego zalicza się:
    – analizę linków przychodzących,
    – poprawność wizytówki Google Moja Firma,
    – analizę konkurencji,

Ile kosztuje | audyt strony internetowej

Koszty wykonania audytu ustalane są indywidualnie w zależności od wielkości serwisu oraz oczekiwanych informacji.

Audyt strony internetowej, audyt sklepu internetowego