Audyt
strony internetowej,
sklepu internetowego
Celem audytu stron i sklepów internetowych jest przeprowadzenie analiz, które mają określić między innymi:
– aktualny poziom optymalizacji strony pod względem standardów pozycjonowania
– jakość słów kluczowych zoptymalizowanych na stronie i korzyści z pozycjonowanych ich
Wnioski wyciągnięte z audytu wskażą państwu kierunki przyszłych prac związanych z pozycjonowaniem.
Planujesz pozycjonowanie strony internetowej.
A może już ją pozycjonujesz? Jeżeli chcesz zweryfikować działania agencji.
Zapisz się
Audyt strony internetowej, sklepu internetowego
Zastanawiasz się nad rozpoczęciem pozycjonowania strony internetowej.
A może już ją pozycjonujesz? Jeżeli chcesz zweryfikować działania agencji.
Zapisz się
Dla kogo przeznaczony jest audyt strony internetowej ?
Nowo powstałe witryny oraz istniejące od kilku lat i nie pozycjonowane
Witryny istniejące i pozycjonowane od kilku lat
Audyt istniejącej strony internetowej i pozycjonowanej od kilku lat wskazany jest w przypadku gdy widoczny wzrost liczby słów kluczowych nie przekłada się na zwiększenie ruchu na stronie i sprzedaż. Audyt wskazany jest również w przypadku gdy pozycjonowane słowa kluczowe nie zmieniły swojej pozycji od dłuższego czasu bądź zanotowano spadki (licząc w miesiącach).
Co zawiera audyt stron internetowych ?
Audyt stron internetowych podzielony jest na 2 etapy analiz.
- Pierwszy etap to analiza ON SITE, na którą składają się między innymi:
– treści zawarte wewnątrz serwisu,
– szybkość serwisu,
– poprawność kodu,
– wewnętrzne linkowanie,
– dostosowania do urządzeń mobilnych,
– słowa kluczowe zoptymalizowane na stronie - Drugim etapem analiz jest tzw. OFF SITE do którego zalicza się:
– analizę linków przychodzących,
– poprawność wizytówki Google Moja Firma,
– analizę konkurencji,
Ile kosztuje | audyt strony internetowej
Koszty wykonania audytu ustalane są indywidualnie w zależności od wielkości serwisu oraz oczekiwanych informacji.
