Cennik
pozycjonowania stron internetowych
Prezentowany cennik pozycjonowania stron internetowych określa minimalny koszt usługi poprawienia pozycji w wyszukiwarce Google dla danego rodzaju strony internetowej.
Ostateczna cena za pozycjonowanie danego rodzaju witryny ustalana jest indywidualnie dla każdego klienta.
Planujesz pozycjonowanie strony internetowej.
A może już ją pozycjonujesz? Jeżeli chcesz zweryfikować działania agencji.
Zapisz się
Cennik pozycjonowania stron internetowych
Prezentowany cennik pozycjonowania stron internetowych określa minimalny koszt usługi poprawienia pozycji w wyszukiwarce Google dla danego rodzaju strony internetowej.
Ostateczna cena za pozycjonowanie danego rodzaju witryny ustalana jest indywidualnie dla każdego klienta.
Planujesz pozycjonowanie strony internetowej.
A może już ją pozycjonujesz? Jeżeli chcesz zweryfikować działania agencji.
Zapisz się
Cena pozycjonowania lokalnego
Usługa skierowana do przedsiębiorców oraz firm świadczących swoje usługi w obrębie miasta oraz okolic. Odpowiednia np. dla salonów fryzjerskich, firm remontowo wykończeniowych, usług sprzątających, warsztatów samochodowych, restauracji, sal weselnych, usług fotograficznych itp..
cena od 299zł netto
Cena pozycjonowania strony internetowej
Oferta dla firm z sektora B2B i B2C jak również serwisów internetowych oraz serwisów o charakterze zarobkowym, chcących rozwinąć swoją działalność w obszarze kraju.
od 500zł netto/miesiąc
Cena pozycjonowania sklepu internetowego
Cena usługi pozycjonowania sklepu internetowego uzależniona jest przede wszystkim od konkurencyjności pozycjonowanych słów kluczowych. Szczegóły oraz strategie pozycjonowania omawiamy indywidualnie po zapoznaniu się z portalem oraz oczekiwaniami klienta.
od 1000zł netto/miesiąc
Od czego zależy cena
Na cenę pozycjonowania wpływ ma bardzo wiele czynników. Poniżej przedstawiamy najistotniejsze z nich.
- Konkurencyjność fraz wybranych do pozycjonowania
- Kary nałożone przez przeglądarkę
- Wiek witryny
- Charakter działalności
- Jakość witryny
- Błędy pozostałe po wcześniejszym pozycjonowaniu.
Raportowanie
Efekty pracy w postaci poprawienia pozycji strony raportowane są na bieżąco poprzez dedykowany system monitoringu pozycji. System udostępniony jest klientom w cenie usługi jako panel przedstawiający szczegółowe informacji o zmianach pozycji danego słowa kluczowego.
