Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych jest jedną ze skuteczniejszych metod bezpośredniego dotarcia do klienta. Wysokie pozycje w wyszukiwarce przekładają się na zwiększenie ruchu na stronie internetowej, co bezpośrednio wpływa na ilość klientów.
Jak wskazują statystyki pierwszym krokiem w poszukiwaniu produktu bądź usługi jest skorzystanie z wyszukiwarki. Dla firm i przedsiębiorców reklamujących w sieci swoje usługi i produkty wyszukiwarka to wręcz niewyczerpany potencjał klientów. Z tych statystyk wynika również, iż z tak dużego grona użytkowników internetu mniej niż 15% odwiedza drugą i kolejne strony wyszukiwań.
Pierwsza strona wyników wyszukiwarki to tylko 10 pozycji.
Dlatego pozycjonowanie stron internetowych stało się jednym z ważniejszych elementów marketingu internetowego firm.
Planujesz pozycjonowanie strony internetowej.
A może już ją pozycjonujesz? Jeżeli chcesz zweryfikować działania agencji.
Zapisz się
Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych jest jedną ze skuteczniejszych metod bezpośredniego dotarcia do klienta. Wysokie pozycje w wyszukiwarce przekładają się na zwiększenie ruchu na stronie internetowej, co bezpośrednio wpływa na ilość klientów.
Jak wskazują statystyki pierwszym krokiem w poszukiwaniu produktu bądź usługi jest skorzystanie z wyszukiwarki. Dla firm i przedsiębiorców reklamujących w sieci swoje usługi i produkty wyszukiwarka to wręcz niewyczerpany potencjał klientów. Z tych statystyk wynika również, iż z tak dużego grona użytkowników internetu mniej niż 15% odwiedza drugą i kolejne strony wyszukiwań.
Pierwsza strona wyników wyszukiwarki to tylko 10 pozycji.
Dlatego pozycjonowanie stron internetowych stało się jednym z ważniejszych elementów marketingu internetowego firm
Zastanawiasz się nad rozpoczęciem pozycjonowania strony internetowej.
A może już ją pozycjonujesz? Jeżeli chcesz zweryfikować działania agencji.
Zapisz się
Korzyści z pozycjonowania strony internetowej

Budowanie wizerunku marki

Budowanie zasięgu

Zwiększenie zysków

Dotarcie do klientów

Przewaga nad konkurencją

Niskie koszty

Budowanie wizerunku marki

Dotarcie do konkretnych klientów
Pozycjonowanie | element marketingu internetowego
Działania marketingowe firm od lat przenoszone są do sieci a pozycjonowanie strony internetowej jest jednym z jego elementów. Wysokie pozycje w wyszukiwarce dają firmie przewagę nad konkurencją w dotarciu do potencjalnych klientów przeglądających internet. Już samo posiadanie strony w TOP 10 wyszukiwań, daje sygnał klientowi o tym jak bardzo staramy się aby poznał naszą firmę. Pozycjonowanie zaliczamy do marketingu, który największe korzyści przynosi w rozliczeniu długoterminowym.
Wypracowanie pozycji w wyszukiwarce przy której klient poszukujący produktu bądź usługi sam trafia na naszą stronę wymaga dużo pracy oraz czasu.
Krosno, Sanok, Dębica, Radomsko, Kołobrzeg, Tarnobrzeg, Piaseczno, Puławy, Starogard Gdański, Wodzisław Śląski, Skierniewice, Rumia, Starachowice, Zawiercie, Wejherowo, Świętochłowice, Ostrołęka, Legionowo, Racibórz, Piekary Śląskie, Zgierz, Będzin, Świdnica, Biała Podlaska, Bełchatów, Tczew, Mielec, Tarnowskie Góry, Kędzierzyn-Koźle, Przemyśl, Pruszków, Stalowa Wola, Ełk, Żory, Tomaszów Mazowiecki, Chełm, Łomża, Leszno, Zamość, Pabianice, Siemianowice Śląskie, Głogów, Stargard, Gniezno, Ostrowiec Świętokrzyski, Suwałki, Ostrów Wielkopolski, Lublin, Inowrocław, Piła, Piotrków Trybunalski, Konin, Mysłowice, Siedlce, Jelenia Góra, Nowy Sącz, Jastrzębie Zdrój, Słupsk, Jaworzno, Grudziądz, Legnica, Kalisz, Koszalin, Chorzów, Tarnów, Włocławek, Płock, Wałbrzych, Elbląg, Dąbrowa Górnicza, Gorzów Wielkopolski, Tychy, Opole, Ruda Śląska, Rybnik, Zielona Góra, Bytom, Bielsko-Biała, Olsztyn, Zabrze, Gliwice, Rzeszów, Kielce, Toruń, Sosnowiec, Radom, Częstochowa, Gdynia, Katowice, Białystok, Lublin, Bydgoszcz, Szczecin, Gdańsk, Poznań, Wrocław, Łódź, Kraków, Warszawa.
Ile trwa pozycjonowanie?
Jednym z kluczowych aspektów pozycjonowania jest czas potrzebny na osiągnięcie celu. Na ten czas składa się bardzo wiele czynników, przede wszystkim konkurencyjność danej frazy kluczowej. Bezpośredni wpływ określający trudność fraz ma popyt na dany produkt czy usługę jak również ilość firm pozycjonujących się w danej branży. Na ten czas składa się również przygotowanie oraz wdrożenie strategii pozycjonowania jak i przetworzenie zmian przez wyszukiwarki.
Rosnąca konkurencja i tylko 10 wyników pierwszej strony wyszukiwarki powoduje, iż coraz więcej firm decyduje się na pozycjonowanie strony internetowej również na rynkach lokalnych. Duża liczba firm pozycjonujących się w obrębie jednej branży spowodowała, iż czas potrzebny na poprawienie pozycji liczony jest w miesiącach oraz w latach.
Utrzymanie wypracowanej pozycji
Osiągnięcie celu w postaci wypracowania dla strony wysokich pozycji w wyszukiwarce, to nie koniec pracy związanej z pozycjonowaniem. Rosnąca konkurencja oraz coraz nowocześniejsze i inteligentniejsze algorytmy wyszukiwarek zmuszają do ciągłej pracy nad SEO. W celu utrzymania pozycji w wyszukiwarce niezbędne jest ciągłe monitorowanie oraz analizowanie pozycji oraz szybkie reagowanie na zmiany. Wynikiem czego jest ciągła praca nad utrzymaniem oraz poprawieniem pozycji strony.
Ile kosztuje pozycjonowanie
Koszty pozycjonowania uzależnione są od rodzaju prowadzonej działalności.
Dla sklepów internetowych i stron internetowych o zasięgu krajowym jest to abonament a koszt pozycjonowania ustalany jest indywidualnie. Przy założeniu minimalnych stawek.
Dla stron internetowych o charakterze lokalnym koszt pozycjonowania jest jeden.
Strategia pozycjonowania | zoptymalizowana pod klienta
Strategia pozycjonowania to przede wszystkim dobór odpowiednich słów kluczowych. Takich, które będą generowały ruch na stronie jak również angażowały potencjalnych klientów do działania. Kolejnym aspektem są wyszukiwarki, których projektanci stawiają coraz to wyższą poprzeczkę właścicielom stron internetowych. Dlatego strategia pozycjonowania obejmuje również analizy strony internetowej mające na celu, poprawę jakości serwisu pod względem technicznym oraz merytorycznym.
Przy tworzeniu strategii pozycjonowania łączymy wymagania wyszukiwarki, oczekiwania klientów oraz działania marketingowe firmy. Tak aby przekierowanie klienta na stronę dało jak najlepsze efekty.
